Gratis verzendingin Nederland & België
STAPELKORTINGENBestel 2+ producten en ontvang 10% extra korting

VERZENDBELEID

Belangrijke informatie 

  • Uiterlijk besteltijdstip 21:00  (GMT+01:00)
  • Verwerkingstijd 2-3 werkdagen
  • Verzendtijd 8-11 werkdagen
  • Gratis verzending op alle bestellingen

Bij Elevique is een van onze hoofddoelen te focussen op hoge kwaliteit & veilige verzendmogelijkheden - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen, tot ze thuis met hun geliefden van onze producten genieten.

Om ervoor te zorgen dat we onze producten tegen redelijke prijzen kunnen aanbieden, hebben we ervoor gekozen om de producten rechtstreeks vanuit de leverancier naar u te verzenden. Op deze manier kunnen we enorm besparen op opslag-, transport- en verpakkingskosten, en kunnen we u de producten tegen een redelijke prijs aanbieden.


Omdat we rechtstreeks vanuit de leverancier verzenden, hebben we een gemiddelde levertijd van 10 tot 14 werkdagen naar Nederland en België.


HOE LANG DUURT DE LEVERING?

De levertijd bestaat uit twee belangrijke componenten:


1) Verwerkingstijd (2-3 werkdagen):


Bestelbevestiging

Aanpassingen

Kwaliteitscontrole

Verpakking


2) Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 8-11 werkdagen):


Uiterlijk besteltijdstip:   21:00
(GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam) 

 

Totale verwachte bezorgtijd (schatting):


Nederland  10-14 Werkdagen* (standaard verzending)
België 10-14 Werkdagen* (standaard verzending)


De duur van de levering wordt berekend vanaf de afhaling in ons internationaal transportcentrum tot de gewenste bestemming en kan dienovereenkomstig variëren, afhankelijk van de levering bestemming.


* Alle levertijden hierboven zijn exclusief douane en bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.



WAT KOST DE VERZENDING

Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending wereldwijd.


WAAR IS MIJN PAKKET?

Nadat het pakket is ingepakt, wordt het aan ons transportbedrijf overhandigd en ontvang je een tracking e-mail. 


Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in verschillende deelleveringen verzonden worden.


Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan de volgende pagina:


RETOURVOORWAARDEN



Defect product?

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.


Verloren pakket?


In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd en nieuw pakket verzenden voordat wil overgaan tot ons


Terugbetaling- en retourbeleid.

Invoerrechten In enkele gevallen van onze pakketten zal de douane en controle uitvoeren op het pakket dat aan jou geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben wij er geen invloed op. Het kan in enkele gevallen mogelijk zijn dat de douane een klein bedrag aan invoerkosten gaat vorderen. Dit gebeurt echter in 99% van de gevallen niet. Worden toch douanekosten berekend? Neem dan contact met ons op.


Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor

Indien een pakket geleverd wordt dan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Elevique de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wil gerechtigd om €8,95 euro van het bedrag dat je retour

krijgt, in te houden.

Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.


WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?


In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld. 


Als je nog andere vragen hebt (over verzending, bestellen, enz.), stuur dan gerust een berichtje onder het menu kopje  "Contact" en we antwoorden zo snel mogelijk! Of Mail: info@elevique.nl Telefoonnummer:  +31 6 17405023

CONTACTGEGEVENS:

Handelsnaam: Elevique onder HOCB

Adres: Zinkstraat 24, 4823AD, Breda Nederland

KVK-Nummer: 87313723

BTW nummer: NL004393130B73

Nog vragen? Bekijk onze Veelgestelde vragen

Of neem contact met ons op via Contactpagina

 

OVER ONS

Welkom bij elevique

Bij Elevique verbinden we passie en kwaliteit. Ontdek ons verhaal en toegewijde team, waar klanttevredenheid voorop staat.

ONZE GESCHIEDENIS

Elevique ontsprong aan de gedeelde passie van onze oprichters, doordrenkt met creativiteit en liefde voor design. In een bescheiden werkplaats werd de visie geboren om een unieke winkelervaring te creëren voor liefhebbers van luxe kleding.

VAN WERKPLAATS TOT WEBSHOP

Onze reis evolueerde van een ambachtelijke werkplaats naar een uitgebreide collectie van verfijnde kleding. Met oog voor vakmanschap en een scherp gevoel voor detail, hebben we Elevique uitgebouwd tot dé bestemming voor exclusieve kleding.

ONZE MISSIE | KWALITEIT & SERVICE

Bij Elevique is onze missie duidelijk - het bieden van een zorgvuldig samengestelde selectie kleding die excelleren in zowel kwaliteit als service. .

ONTDEK ONZE COLLECTIE

Ondek onze prachtige collecties.

VERZENDBELEID